Ako učíme
CHYBA NIE JE PROBLÉM
NEMEMORUJEME – ROZMÝŠĽAME
ROZVÍJAME CNOSTI A CHARAKTER
HODNOTÍME INDIVIDUÁLNY PROGRES
ROZVÍJAME SEBAREFLEXIU
AKTÉROM JE ŽIAK
UČIŤ DOBRE ZNAMENÁ BUDOVAŤ VZŤAHY
PRACUJEME TÍMOVO
VNÚTORNÁ MOTIVÁCIA
LÁSKAVÁ KLÍMA S PRIMERANOU NÁROČNOSŤOU
ANGLICKÝ JAZYK OD 1. ROČNÍKA
ROZŠIRENÝ JAZYKOVÝ PROGRAM
TVORIVÁ DRAMATIKA
ROZVÍJAME ČITATEĽSKÚ GRAMOTNOSŤ
PODPORUJEME LOGICKÉ MYSLENIE
HĽADÁME RIEŠENIA
OBJAVUJEME PRÍRODU
EXPERIMENTUJEME A SKÚMAME
OTÁZOK PREČO? NIKDY NIE JE DOSŤ
AKTÍVNE POZORUJEME
NESEDÍME V LAVICIACH CELÝ DEŇ
SME ZODPOVEDNÍ K PLANÉTE ZEM
RODIČ JE PARTNER
STRETNUTIA UČITEĽ-RODIČ-ŽIAK
UČIVO NEPRENÁŠAME NA RODIČOV
VZÁJOMNE KOMUNIKUJEME A POČÚVAME
KVALITNE A EFEKTÍVNE
VZDELÁVAME PRE ŽIVOT
Podporovať adaptačný proces žiaka z prostredia materskej školy do 1. ročníka základnej školy v duchu kresťanskej lásky a rešpektovania individuality dieťaťa v spolupráci s rodičmi a odborníkmi v zmysle § 60 ods. 3 školského zákona do prvého ročníka prijímať dieťa, ktoré dovŕšilo šiesty rok veku a dosiahlo školskú spôsobilosť
Budovať základný hodnotovo kultúrny rámec osobnosti žiaka.
Rozvíjať všestrannú a funkčnú gramotnosť v súlade s požiadavkami spoločnosti, aby ju žiak vedel uplatniť v každodennom živote pri napĺňaní svojich osobných, vzdelávacích, kultúrnych a sociálnych potrieb.
Budovať kompetencie v oblasti komunikačných schopností, využívania digitálnych technológií, komunikácie v štátnom jazyku a v cudzom jazyku.
Budovať kompetencie najmä v oblasti prírodných vied, humanitných vied, technických vied, matematickej gramotnosti, finančnej gramotnosti, čitateľskej gramotnosti, pohyb u a zdravia, kompetencie k celoživotnému učeniu, sociálne kompetencie, umelecké kompetencie.
Rozvíjať manuálne zručnosti, tvorivé, umelecké psychomotorické schopnosti, rozvíjať a vhodne dopĺňať schopnosti, ktoré dieťa získavalo primárne v rodinnom prostredí.
Posilňovať úctu k rodičom a ostatným osobám, ku kultúrnym a národným hodnotám a tradíciám štátu, ktorého je občanom, k štátnemu jazyku, k materinskému jazyku a k svojej vlastnej kultúre.
Naučiť sa kontrolovať a regulovať svoje správanie, starať sa a chrániť svoje zdravie vrátane zdravej výživy a životné prostredie a rešpektovať všeľudské etické hodnoty.
Odhaľovať individuálne talenty a schopnosti žiakov a povzbudzovať ich sebavedomie pri rozvoji ich osobnosti, p lne rozvinúť u žiakov schopnosť podeliť sa o svoje talenty a danosti s kolektívom a tým sa naučiť vnímať rozdielnosť ako priestor pre štedrosť.
Pripraviť žiakov pre život tak, aby bol i tvorivým a hodnotným prínosom pre každé prostredie, do ktorého prídu.
Odovzdávať katolícku vieru žiakom prirodzeným spôsobom pri každodenných činnostiach.