fbpx

Ako učíme

 

 

CHYBA NIE JE PROBLÉM

NEMEMORUJEME – ROZMÝŠĽAME

ROZVÍJAME CNOSTI A CHARAKTER

HODNOTÍME INDIVIDUÁLNY PROGRES

ROZVÍJAME SEBAREFLEXIU

AKTÉROM JE ŽIAK

UČIŤ DOBRE ZNAMENÁ BUDOVAŤ VZŤAHY

PRACUJEME TÍMOVO

VNÚTORNÁ MOTIVÁCIA

LÁSKAVÁ KLÍMA S PRIMERANOU NÁROČNOSŤOU

ANGLICKÝ JAZYK OD 1. ROČNÍKA

ROZŠIRENÝ JAZYKOVÝ PROGRAM

TVORIVÁ DRAMATIKA

ROZVÍJAME ČITATEĽSKÚ GRAMOTNOSŤ

PODPORUJEME LOGICKÉ MYSLENIE

HĽADÁME RIEŠENIA

OBJAVUJEME PRÍRODU

EXPERIMENTUJEME A SKÚMAME

OTÁZOK PREČO? NIKDY NIE JE DOSŤ

AKTÍVNE POZORUJEME

NESEDÍME V LAVICIACH CELÝ DEŇ

SME ZODPOVEDNÍ K PLANÉTE ZEM

RODIČ JE PARTNER

STRETNUTIA UČITEĽ-RODIČ-ŽIAK

UČIVO NEPRENÁŠAME NA RODIČOV

VZÁJOMNE KOMUNIKUJEME A POČÚVAME

KVALITNE A EFEKTÍVNE

VZDELÁVAME PRE ŽIVOT

Podporovať adaptačný proces žiaka z prostredia materskej školy do 1. ročníka základnej školy v duchu kresťanskej lásky a rešpektovania individuality dieťaťa v spolupráci s rodičmi a odborníkmi v zmysle § 60 ods. 3 školského zákona do prvého ročníka prijímať dieťa, ktoré dovŕšilo šiesty rok veku a dosiahlo školskú spôsobilosť

Budovať základný hodnotovo kultúrny rámec osobnosti žiaka.

Rozvíjať všestrannú a funkčnú gramotnosť v súlade s požiadavkami spoločnosti, aby ju žiak vedel uplatniť v každodennom živote pri napĺňaní svojich osobných, vzdelávacích, kultúrnych a sociálnych potrieb.

Budovať kompetencie v oblasti komunikačných schopností, využívania digitálnych technológií, komunikácie v štátnom jazyku a v cudzom jazyku.

Budovať kompetencie najmä v oblasti prírodných vied, humanitných vied, technických vied, matematickej gramotnosti, finančnej gramotnosti, čitateľskej gramotnosti, pohyb u a zdravia, kompetencie k celoživotnému učeniu, sociálne kompetencie, umelecké kompetencie.

Rozvíjať manuálne zručnosti, tvorivé, umelecké psychomotorické schopnosti, rozvíjať a vhodne dopĺňať schopnosti, ktoré dieťa získavalo primárne v rodinnom prostredí.

Posilňovať úctu k rodičom a ostatným osobám, ku kultúrnym a národným hodnotám a tradíciám štátu, ktorého je občanom, k štátnemu jazyku, k materinskému jazyku a k svojej vlastnej kultúre.

Naučiť sa kontrolovať a regulovať svoje správanie, starať sa a chrániť svoje zdravie vrátane zdravej výživy a životné prostredie a rešpektovať všeľudské etické hodnoty.

Odhaľovať individuálne talenty a schopnosti žiakov a povzbudzovať ich sebavedomie pri rozvoji ich osobnosti, p lne rozvinúť u žiakov schopnosť podeliť sa o svoje talenty a danosti s kolektívom a tým sa naučiť vnímať rozdielnosť ako priestor pre štedrosť.

Pripraviť žiakov pre život tak, aby bol i tvorivým a hodnotným prínosom pre každé prostredie, do ktorého prídu.

Odovzdávať katolícku vieru žiakom prirodzeným spôsobom pri každodenných činnostiach.

Verified by MonsterInsights